nämen tjeeeeeeeeeeenare

trevligt att du kikar förbi för att läsa om mitt intressanta liv!

hursomhelst, igår drog jag hem till emma där vi snacka om allt och käka godis tills hon somna, så då drog jag. Åt hemma och så, myspys liksom. Efter det tog jag pendeln till Justina där Ida också var, så fixa vi oss lite och så innan Thommy & Johannes kom och hämta oss med bil och så åkte vi hem till Johannes för lite krök. Vi körde lite typ drickar-spel och hade det mys typ. Vi tog bussen hem 4, hemma halv 5, somna 5. Sen vakna jag 8 av att jag hade ont i huvudet och det var VARMT! Men sen typ 45 min senare lyckades jag somna om så vakna vi lite innan 11 typ. Hade kuddkrig med Justinas lillebror, Kasper och så hahah. Sen fixa vi oss, mötte Thommy och käka frukost/lunch på donken. Satt där i 2 timmar och var allmänt döda typ, sen åkte vi hem. När jag kom hem krachlanda jag i soffan och käka dipp, sen drog jag till mami och här har jag kollat 3 disneyfilmer (Robin Hood, Mulan & Snövit, hehehe) och ätit choklad.

Nu ska jag ta ett bad och sen dö i sängen, tack och adjö.

Detta är jag idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0