shoo alla glada små busungar

idag är det typ storm ute, haha! eller allstå... sol men det typ blåser sööndeeer! Så vi chillar inomhus idag, har inte så långt kvar på boken jag läser just nu :) så kanske hinner bli klar med den idag, vi får väl see!
imorgon iallafall, ITS MY B-DAAAY! Jag kommer fylla 18 år. Det innebär att jag blir myndig. Det innebär att jag får gå ut och supa. Det innebär att jag får köpa cigg och snus lagligt. Det innebär att jag slutar ses som ett barn.
OCH DET SUGEER! Jag vill vara barn föralltid! Jag kommer inte att bli mogen bara för att jag fyller 18, jag kommer nog aldrig någonsin bli mogen, FÖR JAG VILL INTE. Åh, ni ska veta vilken ångest jag har inför detta, samtidigt som det ska bli sååå kul att få gå ut på krogen och så... Och att kunna reta andra som inte är 18, hehehe... men ändå! Alltså, jag vill inte att folk ska förvänta sig att jag ska börja ta ansvar och grejer nu, bara för att man råkar fylla år för 18e gången i sitt liv... BUUHUUU!!! Jag vill vara liten föralltid :(

äsch, jag får väl försöka hitta peter pan så får han ta mig till landet Ingenstans så jag slipper bli vuxen, bra! Då ska jag bara hitta honom först... någon som vet var han håller hus?

I want to be forever young.


lekparker <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0