snäppet gladare idag

mår mycket bättre idag, tack vare mina underbara vänner, världens finaste är ni!
hur som helst kom jag till skolan vid lunch, behövde sova lite och plugga geografi. + att min röst är helt åt helvete och har varit det sen i tisdags, asfint tycker jag! älskar att prata som en kille i målbrottet, fast nu är det mer typ som en gammal gubbe.
aaanyyywaaaaaayyyyyyy, när vi slutat hade jag "omprov", jag bråka ju med läraren under provet så jag fick aldrig skriva klart. Och nu skulle alla som hade omprov med den läraren ha det idag (ca 40 pers eller mer...) och det var katastroooof! Tur att vår aula är enorm typ... men läraren gick typ ut lite mitt i så alla satt och skrek, jag hjälpte några trots att vi inte hade samma prov och ja... HAHA kaos. Men hoppas det gick bra.....
Gick hem sen och skypa med älskade anna. Det var skönt att prata ut om allt som pågår i våra liv och så, mys!
sen somna jag typ höhö...

skypar med momme nu, men borde sova
ska nog slagga snart, peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0