what I've been up to

hatar att man inte kan blogga från mobilen -.- det suger typ asmycket! Därav den dåliga uppdateringen, sorry guys! Menmen, here we go, ska berätta vad som hänt sen senast...
I fredags vakna jag hos Albin, så kolla vi harry potter hähä, sen drog jag hem, fixa mig och åt innan det var dags för utgång. Ida fyllde 18 så det behövde firas!!! Mötte upp Freya, Ida & Hanna för att föra på lion bar, blev lite shots och snack med lite konstiga killar... sen gick vi till Nype, VIP ingång = gratis inträde, SCORE! haha nejmen det var en kul kväll! Kom hem typ kvart över 3.
Igår vakna jag 10.15 för att åka iväg och fixa nytt pass... satt där och vänta i 1,5 timmar med massa skrikande barn... kände för att döda någon, hade så himla ont i huvudet! Men när det var klart åkte jag hem, åt lite och så. Drog till Albin sen, vi kolla 2 Harry potter-filmer höhö, sen åkte vi för att köpa godis och chilla på donken med hans kompisar ett tag. När vi kom tillbaka till honom kolla vi en till harry potter-film hahah, sen softa vi lite innan han skjutsa hem mig vid halv fem/fem på morgonen haha... Sov hemma och idag var jag på släktgrej typ, trevligt att träffa alla kusinerna som flyttat till USA!
Ska kolla fotbollen ikväll och typ sova, är helt död!
 
Här kommer mina senaste dagar i bilder, mest från utgången. Men även en på Albin och en från släktgrejen idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0