heeei, sorry för att jag inte uppdaterar

okej ska försöka få med det som hänt..
 
1. Jag har klippt mig. Haha yeeeey! I onsdags fixa jag det. Så här på sommaren tycker jag det är skönt att ha lite kortare hår, så jag klippte av typ 1 decimeter... fett skönt!
 
2. Fika med Ida & Justina. Det var nog i torsdags det, ja! Lite myspys sådär, sen gick vi runt lite och var mobbade som vanligt......
 
3. Middag, glass och liten promenad med Emy. Även det i torsdags... haha! Köpte fish & chips och satte oss i solen på djurgården och bara myyyste, så himla skönt :)  har självklart en del fina bilder från det med... vet bara inte varför man inte kan rotera vissa -.-
 
4. Nattpromenad med Frennis. Också detta i torsdags. Vi var väl ute i typ en timme och bara pratade om allt och inget som vanligt, riktigt mysepyse om jag får säga det själv!
 
5. Nattlig biltur med Albin och co. Haha, natten mellan torsdag och fredag, vid typ 1 blev jag hämtat med bil av Albin, Niklas och Oskar. Vi åkte runt massa, träffa deras kompisar som spelade in någon bilvideo eller något.... Sen släppte vi av alla och sist körde Albin hem mig :) Älskar att åka bil! hehehehe
 
6. Midsommarafton. Det var igår, fredag. Sov rätt länge, sola på balkongen ett tag och sen fixa jag mig, käka och sen drog jag till Tcen och mötte Justina & Freya. Vi drog till ett ställe som heter Vega och gick på fest hos Albins kompis Andreas. I början var det lite segt men sen blev vi fulla och då var det rätt kul. Vi fick något ryck och började hjula och sen lira vi fotboll i mörkret hahah! Drog hemåt vid... öh... 2? 3? Nä jag kommer fan inte ihåg, men vi var ett gäng på typ 7-8 pers som gick runt lite, Justina, Freya och någon kille tog bussen mot stan, medan jag, Albin, Oskar och... Pontus? drog och käka lite, köpte godis och sen sov jag hos Albin. Vakna vid 16.15 idag, kolla Sunes sommar och Bert. Sen träffa vi Niklas och så körde de hem mig, wehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0