20 mars 2012

älskar korta skoldagar! 8.30-11.15 ASNICE! Sen promenixa jag, Freya & Justina till medis, där tog justina tbanan hem men jag och freya gick vidare till slussen. Vi var nämligen på jakt efter present till hennes kille som fyller 20 på lördag (Y) Sen åkte jag hem och hon åkte till stan.
När jag kom hem var ursprungsplanen att jag skulle gymma, meeeeen jag hade ont i halsen och huvudvärk så jag la mig och sov 2 timmar istället hihi. Knarkat lite ipren och pigglin så nu mår jag hyfsat ändå. Tur att man är ledig imorgon så jag kan plugga och krya på mig lite.

nu ska jag sova!
nattinatti




liten look of the day också

Kommentarer
Postat av: dwa

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! DAMN.

2012-03-21 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0