3/3-12 = mysig dag

vaknade vid 2 idag, extremt skönt att få sova så länge :) sen låg jag i sängen i typ en timme och gjorde ingenting alls... Sen fixa jag mig och träffa Emy på stan. Vi gick mest runt och pratade om allt, som vanligt. Men det var supermysigt faktiskt! Och OMG vilket fint väder! Kunde ha på min skinnjacka hihi, och en stor halsduk såklart, men det var så skönt! På vår balkong hade vi sol vid 3-tiden och termometern stod på 20 grader.... HEEELT SJUUUKT!
Och nu kollar jag tv med mami

När jag var med EmyPemy så snacka vi typ lite minnen och så, och heeeelvete vad mycket vi gjort egentligen! alltså vi var ju med varandra typ varje dag i lite mer än 2 år och åkte till frankrike i 2 veckor tillsammans, helt sjukt! Haha ojojoj, så jag tänkte bjuda på en del bilder på oss hehe...














ja.... det blev en del......
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0