8 mars 2012

Ja, då var det dethär med att blogga då... Eegentligen händer inte så jäkla mycket i mitt liv just nu, men jag antar att jag alltid kan skriva NÅGOT...

Jag skrev inte igår va? Nä det gjorde jag nog inte... Hmm... vad gjorde jag igår? Jo, jag slutade typ halv 12 eller något, SJUUUUKT NICE och så köpte jag min FÖRSTA SKIVBILJETT!!! ÅÅÅH TAGGAAAA!!!!!!!!! höhö... nejmen aa vi gick runt och leta efter oscar (som jag skulle köpa biljetten av) rätt länge när vi slutat och sen fika jag och ida på muffinsfabriken hihi, prata om allt mellan himmel och jord som vanligt.

Idag var jag sjukligt övertrött och helt cp, fast det är jag ju rätt ofta hihihihihihi... jaja typ lång skoldag men den gick fooort så det var bra! Rusha hem och slängde i mig mat innan jag drog på träning. Egentligen skulle vi ut och springa en halvtimme innan träningen... MEEEEN.... jag och anna kom dit när de andra kom in höhöhö.... men det stoppade inte oss så vi drog ut en sväng och sprang lite. Träningen gick nog rätt bra ändå, trots de superjobbiga sälövningarna vi målisar tvingas göra -.- jaja jag och anna stanna som vanligt och snacka massa strunt ett bra tag. När jag kom hem fick jag SUUUSHIIII!!!! ÅÅÅH KÄÄRLEK! hehe...hehe...heh.

fan vad långt det blev...
avslutar med en bild från i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0