åh en sån härlig daag, jag har inte gjort någontiiing

eller alltså, jo, klart jag har... men typ inte ändå. Äsch vad jag svamlar, lika bra att jag bara berättar!
Somnade 4 inatt, efter att ha skypat med anna och pratat lite med albin, yes!
vakna typ 12, gick upp halv 1 när städerskan kom och sen var jag i brorsans rum (med honom) tills mami kom hem runt 3 och körde iväg mig till min match. Det var slutspelsmatch i Värmdö som vi dessvärre förlorade. Vi var tre målisar där, men Frida stod hela.
Efteråt åkte jag och mami och typ storhandla mat haha, nice!
Nu har vi käkat, kollat tv och sen vid 11 satte vi igång filmen "Friends with benefits" och den var fett bra! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu... kanske sova? kanske bara sitta och göra ingenting? ärligt talat har jag absolut ingen aning.
Imorgon blir det shopping med mami och på kvällen ska jag på studentskiva! WOOPWOOP!
Så det blir nog rätt nice tror jag :D YES!

jaja, whatever, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0