back in sthlm!

kom hem igårnatt typ.
Haha tågresan var helt sjuukt kul! Jag skratta så himla mycket! Iallafall mot slutet, när vi satt i restaurangvagen.
Men hela tågresan då: sov i någon timme, satt och läste lite tills vi gick och åt (kycklingfilé & potatisgratäng) och följde DIF-Timrå, så kom det förbi en AIK:are med 2 söner så vi snacka lite med honom, tills han gick. Dif förlorade och livet var skit typ... så kom en djurgårdare som vi snacka matchen med och sen kom hela hans familj och någon vän som var sjukligt full hahahaha men hon var så sjuuuukt kul ändå! Typ hennes beskrivning på sushi "det är ju bara typ wasabi och blad" hahaha dog... Sen somna hon på bordet i någon timme också... Sen vakna hon och hällde ut kaffe på anna, haha stackarn! Tur att det var kallt iallafall... Jaa, nejmen det var rätt kul haha.
Och idag... jaa jag vaknade typ 2... och vid 5 drog jag ut för att shoppa med mami meeeen jag hitta inget :( så jag har segat hemma, typ kollat saker som jag missat på tv och sånt. Snackat med victor i nästan en timme (hahahahaha jag dööör, den grabben är fan kul), men nu dog hans batterier...
Så nu borde jag veeerkligen sova!
Nattinatti

jag för några minuter sen, osminkad, lite småblött hår & morgonrock (SEXIGT.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0