en måndag i mängden

känns som att det varit lov ett tag eller något, skönt har det varit iallafall! Började halv 2 idag (woopwoop) och hade bara 2 lektioner. När jag kom hem gjorde jag inte mycket, åt och drog på träning. And guess what? JAG OCH ANNA VAR I TID! haha its a first! nejmen träningen gick fan rätt bra ändå tycker jag! Den var rätt chill men ändå bra. Jag och Anna stanna inte alltför länge sen och sen jag kom hem har jag käkat b&j, gjort scrambled eggs och kollat tv.

Åh, älska 9gag!
The guide to friendship
Seems legit
Changing religion in 3...2...
Forever Alone Poem
Just some motivation
Thank you Disney
Man and Fish
Girls now and then
Playing FIFA...
Telepathic rape
I know that feel bro
Why do it now?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0