heppårej!

bad update - CHECK!

nää sorry för det, men jag oorkade inte igår...
anyway, igår gick jag upp feeeeett tidigt (runt 11) för att dra och kolla på dammatch med laget. Det var obligatorisk närvaro för att vi skulle bli "hyllade" för att vi gått upp i div 1 (y) Så i andra periodpausen fick vi gå ut på plan i matchtröjor och ta emot varsin ros och lite applåder typ, haha kuuuul....
jajjjaaa, efteråt åkte jag och anna in till stan och käka lunch på tacobar, mums! Och sen gick vi runt lite på stan tills alla affärer stängde typ haha.. Och sen skypa jag med momme typ halva natten, yee-haa (somna vid halv 4)

Idag då, JAAA SKOLA! ÄÄNTLIGEN! SOM JAG SAKNAT DEN!!!!!!! Men dagen gick väl ändå hyfsat snabbt tycker jag! Sen stanna jag, ida och justina i skolan och plugga typ en timme... så duktiga såååå! Snabbt hem och åt sen iväg på träning. Glömde min magplatta så alla skott på kroppen gjorde förjävligt ont, räknade ihop till 9 röda bollmärken efteråt (y) skööööönt..... jag och anna stannade kvar ett tag efter och spela lite basket, innebandy & flumma höhö...

Bild på mig och anna igår med våra rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0