je suis fatigé!

Bonjour! Ca va? Moi, ca va bien!
haha nej shit jag skrev säkert helt fel... men VEM BRYYR SIG!?
anyway, idag var en fett bra dag!
Försov mig lite, men det var lugnt. Fick MVG på mitt spanskaprov! Vi kolla film på latinen och hade HLR på idrotten. Efteråt drog vi till stan, Buttericks närmare bestämt! För på måndag ska jag och Freya på SP3A's skiva, woopwoop! Temat är "Oj, jag har gått fel" haha.... så vi prova typ 1000000 grejer var innan vi kom fram till att hon ska vara rödluvan och jag alice i underlandet, WIHOO! haha det blir awesome!
Iallafall, sen åkte jag hem och sov i typ 2 timmar, käka lite och kolla tv, sen träffa jag Frennis och gick runt hela djurgården. HELT SJUUUUUUKT vad ont jag hade i fötterna och hur kall jag var om benen sen, haha! Men det var fett mys, vi pratade på om precis allt möjligt typ. Haha träffa honom 22.00, kom hem typ 00.20 eller något sånt (Y) har kollat lite saker jag missat i veckan på tvn sen dess och nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0