ointressant egentligen

missa franskan imorse, yes! vad jag är duktig. Tror dock att det undermedvetet var med flit, men lika bra det så jag fick plugga företagsekonomi istället! Pannkakor till lunch idag också, NÄJJZZ!! Sista lektionen var prov i företagsekonomi A, kill me! Det är allt jag säger.
Sen drog jag heeeem och snacka med Danne i typ en timme, alltså min brorsa då. Mobba väl mest varandra och så haha men det var kul ändåå!
Käka lite mat och sen drog DIF-Örebro igång så då var man ju bänkad vid radion, så nu har jag blivit hes igen... Fäääkk! + att DIF förlora på straffar, åh vad aggressiv jag blev...
Försöker plugga lite nu det går ju lite sisådär, lyssnar mest på musik och chattar med Albin.... woop!
NÄ nu jävlar ska jag plugga!!!!! SÅ DET SÅ! Tagga!!!!
Undrar om vi har något gott hemma...? Hmm... värt att undersöka...
Men hur som helst, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0