sovdags!

ska faktiskt sova tidigt ikväll. Imorgon är det match 08.30 i Tullinge... Samling 7.45, YES!

igår då, träffade ludde efter skolan och tog en promenad från Tcen till mariatorget haha, prata om lite allt möjligt. Och på kvällen drog jag till Ida och kolla film med henne och Justina. Det var myyyyyys! Sen drog Justina hem fast jag sov kvar hos Ida.
Imorse vakna vi vid halv 11... första gången.... gick upp typ kvart över 11 haha. Fixa oss lite och drog till Liljeholmen där hon hade träning 13.00 och jag hade samling inför match med damer B 13.00 haha, jag vet, heelt sjuuukt! Men ändå, spelade matchen och tyvärr förlora vi med 3-5. Och duktig som jag är stuka jag höger pekfinger... Har nu två stukade fingrar, wihoo! Efter det drog jag hem till mami och fixa lite i mitt rum, sen hem till papi och nu har jag kollat melodifestivalen. Kan ju säga att rätt låt vann, HELT KLART!

Nu blir det ett bad och sen hopp i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0