tröttast i stan

jag förstår verkligen inte hur jag överlever och på något vis ändå för det mesta är pigg och glad. För, lets be honest, jag är fan glad 98% av tiden typ... Och att jag lyckas vara det trots att jag sover så sjukt lite på nätterna är ett mirakel typ haha! Jag brukar lägga mig runt 2 på vardagarna och vaknar vid 7 tre dagar i veckan. Det är bara 5 timmar.... Och sen har jag träningar och sånt, haha jag måste vara något slags underbarn! Men det är lugnt, love my life ändåå!

Längsta skoldagen idag då, 8.30-16.00. Men det är ändå rätt chill lektioner (Franska, Latin, Engelska, Mentorstid, Matte & Företagsekonomi) och efter skolan gick jag hem, kolla tv... somna i soffan (1 timme), flytta till sängen och sov mer (1,5 timmar) hehehee... Ändå är jag fortfarande trött... YES! Funderar på att tvätta håret och somna tidigt ikväll, fast... vi får se hur det går!


jag och freya i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0