1 maj 2012

sådärja! Nu kan jag skriva av mig lite...
när skrev jag senast? hmmm... förra onsdagen tror jag ojojojoj... jaadu vad har jag gjort sen dess? Fika med Emy i fredagskväll, var på fest i lördags med tema college. Haha Det var Tom i min klass och några av hans kompisar som hyrt en lokal så det var minsann en nice fest! Blev kanske aningen mycket av allt... haha men det var en bra kväll ändå! I söndags kolla jag gick jag på djurgårdsmatch (DIF-kalmar FF) med papi och Kristina. Igår sola jag hela dagen, klarade ut hela mitt pokémonspel och kolla lejonkungen, supermys och asbra valborg! :D Idag har jag solat massa igen, och sen blev det middag på Fridays med Emy. Första gången jag beställde en alkoholhaltig dryck till maten själv HAHAHA, men det var aaaaaaaaasgod :D
Funderar på att sova nu eller något sånt? Fast nä fuck that, börjar fan 10.00 imorgon så jag ska chilla lite!
men vi hörs en annan gång!

bjuder på en look of the day också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0