Ajaj, längesen...

Insåg inte att jag inte bloggat på aslänge men jag har inte orkat eller haft tid... Men kan berätta de lite större sakerna som hänt:
- I söndags åkte jag och mami till en höghöjdsbana i Nacka, det var sjukt kul! Från början var det lite läskigt, men när man lärt sig tekniken så blev det bara superskoj! :D
- I tisdags hade jag en awesome dag! Först skola, men whatever, sen drog jag hem till papi, hämta pengar och köpte lite djurgårdskläder, sen drog jag hem och chilla lite innan jag mötte frennis och drog till vasaparken. Sen gick vi med i Dif-marchen mot Råsunda för att gå på deeeerbyyyyy (aik-dif). Helt sjukt härligt att gå där på gatorna och sjunga! Vi mötte Justina och klaudia vid fridhemsplan, åkte till Solna C, träffa Albin och hans kompisar och så drog vi till matchen! Vi stod i klacken och det var underbart! Matchen slutade 1-1. Då åkte jag och frennis till subway, han köpte mat och sen åkte vi hem. VAR ÖVERLYCKLIG TYP!!! hähähä...

Ja, det var väl det... Idag när jag kom hem gick jag raka vägen in till Daniel och somna i hans säng medan han spela dator hahah, sov i typ 2 timmar eller så..... Har pluggat halva natten nu, så om 4 timmar ska jag vakna igen, WIHOO!!!
Innan jag somnar får ni 2 bilder, först från höghöjdsbanan och sen hur vacker jag var innan matchen höhö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0