det går bra nu

tjatja! Älskar att det är soligt ute! Och på torsdag åker jag till Portugal!!!!!
Igårnatt grät jag ut ordentligt över alla mina små cp-problem, skönt det! Men nu är det dags att ta nya tag och vara lika glad som jag brukar! WOOPWOOP :D Det är fanimig sommarlov snart och först nu har jag börjat tagga till ordentligt. Ska bli så sjukt jävla kul att åka till Frankrike i sommar, och att mina brudar kommer ner en vecka är ju GULD!
Dessvärre är det ju en tid kvar, med bl.a. Matte B nationella, Spanskaprov, Franska läsförståelse, Samhällsredovisning..... usch och fyfan, mer skoltrött än någonsin förr! Vill verkligen inte göra något mer nu -.- Läxor och prov kan gå och dööööööö!!!

Nää... nu måste jag plugga, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0