Kuel!

Det var superkuel idag med nationella, latinlektionen var kuel, lunchen var kuel, sen åkte jag fort som fan till slussen för att möta mami så jag kunde få mina gympabyxor som jag glömde hemma... Men det var kuel! Sen hade vi idrott - kuel. Orienting - superkuel. Enskilt - megakuel. Kom tillbaka för sent trots att jag tagit 4/5 kontroller, så det gills typ inte - ultrakuel!
Det var min kueliga dag, sen gick jag hem och somna. Kuel det med! Kolla hockey (Sverige-Norge) och innebandy (Sverige-finland). Faktiskt rätt kuel! Nu ska jag sova och det är ju faktiskt rätt så dunderkuel!
Tack och adjöken, ha en kuelig natt!
Men innan ni går... Kolla vad kueliga vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0