och lite mera plugg

FAN VAD KUL!
Företagsekonomiprov imorgon, supertaggad!!!!!!!! Eller?

anyway var idag en bra dag. Rätt onödigt att komma till skolan egentligen, spanska, matte och geografi i halvklass så jag hade ingen lektion.... Åt med tjejerna och sen drog jag hem och somna nästan direkt. Satte på alarm, vakna, sköt fram alarmet, somna om, vakna, stängde av alarmet haha... tror jag sov någonstans mellan 2 och 3 timmar.... ASSKÖNT! sen kolla jag tv tills mami kom hem och då drog vi på hockeymatch. Sverige vann över Lettland med 4-0 och jag började älska Erik Karlsson, hihihi.
Kom hem vid halv 12 typ. Och nu ska jag försöka plugga, LYCKA TILL MALIN! Tack, jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0