God afton världen

Hej.
Me llamo Malin y tengo 18 anos.

Lol, jag är trött. Och helt död i hela huvudet och kroppen... Fan, jag ska ju sluta säga lol, men det är svårt juuuu! LOL.
Träning idag, rätt hård faktiskt. Först sprang vi ute, sen körde vi på planen i en timme, ganska hårt för oss målvakter, och allt avslutades utomhus med norska superintervaller... Fast det gick bättre än jag trodde att det skulle.
Sen plugga jag matte. Det var inte kul. Så det gjorde jag inte så länge. På vägen till sängen la jag mig på golvet i korridoren och somnade nästan, tills mamma kom och sparkade på mig... Då tog jag fula bilder på mig själv istället. Nu ska jag snart sova. Fast jag orkar knappt. Jag lyssnar på eminem. Jag gillar eminem. Nej, jag älskar honom.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0