Jag har blivit misshandlad

Det var förra söndagen det hände. Jag gjorde absolut ingenting men blev slagen ändå. Misshandlad. Jag provocerade inte alls men ändå, så kände hon att hon behövde slå till mig så att jag fick ett stort fult blåmärke... Det känns inte helt okej. Varför gjorde ingen något åt saken? Ska hon bara få slå mig sådär utan att något händer? Nej, jag tycker inte att det känns okej!

Lol, spelade match och fick ett slag på armen höhö, jag är för kul.

Ska försöka plugga lite snart och kolla på när AIK spelar sin sista match på råsunda. Hoppas de förlorar. Så kan råttorna få förnedras en sista gång innan man river skithålet. Det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0