NattCp

När det är natt har jag en tendens till att tänka för mycket och säga dumma saker. Lol, jag är för charmig.

Idag spelade jag match mot Bele Barkarby på bortaplan (alltså mitt ute i ingenstans). De hade toppat sitt lag och tagit in en tjej som spelar i juniorlandslaget, yeey... Jag stod hela och matchen slutade 7-7. Riktigt bra kämpat av mitt lag och vi borde egentligen vunnit. Det var en av de mest påfrestande matcherna på länge och efteråt var jag helt slut i hela kroppen men framförallt i huvudet. Softat så jävla hårt hela kvällen och nu borde jag sova. Ska upp om mindre än 5 timmar, WOHO! TAGGA!!!

Grattis till min fina papi som fyller 55 idag också! Eller aa, det var väl igår egentligen.. Och till min lille kim källström-look-a-like Daniel!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0