Duktig tjej!

Igårkväll drog jag till Ida. Vi plugga latin, kolla skräckis, prata om det mesta och sov haha! Rätt skönt faktiskt :) behövde gå upp "tidigt" imorse för att hon skulle träna. Så jag skulle åka och köpa lite nya innebandygrejer men på tbanan dit insåg jag att de hade stängt idag... Så vi vände, köpte hem subway och sen bosatte jag mig i soffan för att kolla fotboll på datorn (Kalmar FF-DIF) och innebandy på tvn (IKSU-Classic & Storvreta-Dalen). Sen somnade jag haha. Vakna, fixa mat till mig och danniii (aaaasgod tacostallrik, kolla bilden!) kolla tv, tog ett bad, kolla mer tv och nu försöker jag sova. Går fan inge bra :( men jag ska försöka lite mer nu... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0