längesen jag använde datorn

känns rätt crazy att sitta framför min kära gamla dator igen haha! Men såhär i pluggtider är det ett måste. Helt klart! Hade nästan glömt hur sjuuuuukt kul det är att plugga. Åh vad jag saknat det... NOT. Vill bara gå och lägga mig och sova i en vecka eller två, det vore så sjukt jääävla skönt! GE MIG MIN SÄNG. Men nej, det håller inte alltså, vill man ha relativt bra betyg måste man plugga. Hatar det.
Tur att jag har min burn. Trots att jag blir rätt hypad så är det feeeett nice! Man blir ju pigg. Ska bli spännande och se om jag kan somna sen eller inte... hahahahhaa!
 
Nejmen sheisse höll på att glömma bort att berätta om min träning. Mina tränare knasade! De ställde upp alla utespelare i en halvcirkel runt mig med typ 3 meters avstånd till mig och sen sa de åt dem att skjuta slagskott, liksom WHAT THE FUCK!? Visst, jag är tålig så det var ju okej. Men den andra målvakten började ju gråta för att hon fick ont. Det är bara knas, hur fan tänkte de? Nä, det håller inte! Skärpning!
 
Back to studying!
Later Bitcheeeezzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0