Bara så jävla trött

Vet inte vad som är felet på mig, jag är bara så jääävla trött just nu! Hela tiden, dygnet runt! Spelar ingen roll om jag sovit 12 eller 6 timmar, är ändå bara helt slutkörd i huvudet. Känner till och med själv att jag blivit tråkigare som person, då är det illa!
Jag hoppas bara att det släpper snart så jag kan återgå till att vara mig själv... Iofs kan det bero lite på att jag är sjuk just nu, men detta har pågått längre känns det som, vet inte om jag är påväg in i någon slags höstdepression eller om jag fortfarande är lite nere efter en grej som hände för några veckor sen, fast så borde inte fallet vara eftersom jag känner att jag lämnat det bakom mig och bara helt enkelt inte orkar bry mig om det...

Nej vilket rörigt inlägg detta blev, men vad kan man förvänta sig när man beslutar att blogga trots att man halvsover? Haha whatever, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0