Helgen

Helgen har varit helt okej. En del upp -och nedgångar så att säga... Men nu mår jag ändå rätt bra med tanke på vad som faktiskt hänt. Så vi skiter i att ens nämna det negativa!
Det positiva är att jag fått spela innebandy hela helgen, vi tog oss till A-slutspel där vi tog brons!! Det tycker jag faktiskt är riktigt bra jobbat av oss! Jag höll nollan i 2 av 4 matcher (för er icke-innebandykunniga händer inte det särskilt ofta) så det känns ju rätt bra!
Ikväll har jag varit på bio med ida, justina, freya och fredrik, vi såg världens absolut konstigaste film... De som gjort den måste varit höga under inspelningarna. Men det gjorde den bara så jävla kul haha, man kunde inte låta bli att garva hahah!

Nu ska jag minsann sova, skola 08.05-16.40 och sen 2,5 timmars träning... Awesome... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0