Söndag

Jahaja, då kan man ju fråga sig vad jag gjort i helgen?
I fredags var jag och Ida på match, DIF-Häcken, det gick kanske inte sådär superbra. Efteråt träffa vi David och Daniel, satte oss på någon bar och drack lite, sen träffa vi Philip och Daniel åkte hem. Vi fyra gick till nivå 22 och drack mer, sen hem till philip där vi var resten av kvällen. Jag och Ida drog lite innan 4, kom hem till henne runt halv 5 och båda tvärslockna direkt haha!
Sov till 2 och sen åkte jag till skanstull för att träffa Anna och kolla dammatchen. De vann med 5-3. Åkte hem, käka snabbt och sen på bio med emy.
Idag har jag spelat match och det gick åt helvete... Kollar Harry Potter nu, tack och hej!

Bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0