Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

Uttråkad för att jag är hemma. Utan Simon. Buhu, inte kul! Ska sova ensam inatt också, shit vad kul!
Tänkte gå ut och springa ikväll, men så spöregnar det och det gör en inte så himla taggad. BAJS. Och imorgon har jag fys... Hoppas vädret blir bättre så jag kan springa ikväll ändå!

Jaa... Simon jobbar på landslagets fotbollsskola den här veckan så dagarna är lite tomma, men jag fyller ut de så gått jag kan! Igår träffade jag Anna och käkade på subway. Idag träffade jag Ida och fikade lite. Imorgon ska jag träffa Frennis. Och igårkväll var jag på bio med Simon, vi såg The Heat och den var typ askul!
Så livet flyter på rätt bra nu alltså!
Orkar inte skriva mer haha... Ni får bilder istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0