Kan fortfarande inte smälta det

Jag. På en DM-final. DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT ATT JAG INTE VET VAR JAG SKA TA VÄGEN!!!
För er som inte hänger med i svängarna när det gäller innebandy: Nästa tisdag spelas finalen i destriktmästerskapen i Stockholm. Det är alltså Stockholms två bästa lag som spelar mot varandra. Först damerna: Djurgårdens IF IBF - Huddinge IK och sedan herrarna: Farsta - Capeiro Täby. Jag kommer att befinna mig i Djurgårdens trupp. Djurgårdens damer leder SSL (Svenska superligan, Sveriges högsta serie).
HELT CRAZY. JAG KAN INTE FÖRSTÅ DET! Samtidigt som jag är helt fullkomligt överlycklig över att de vill kalla mig till den matchen så är jag så jävla nervös att det känns som att jag kommer kissa på mig vilken sekund som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0