Kaoz i paradiset

I tidigare inlägg skrev jag att jag inte kunde hitta min väska... Well, den visade sig vara stulen. Så jag blev av med mitt pass, min plånbok, min kamera, mitt interrailkort, alla mina kläder, skor... typ mitt liv... Utom legitimation, mobil och bankkort, vilket var väääääldigt tur! Så jag fick köpa nytt av allt som gick att ersätta, dvs kläder, interrailkort osv... Och nu är vi i Wien.Och jag ska kriga mig vidare. Prag var faktiskt riktigt bra fram tills det där hände. Och jag tänker fan i mig inte låta det där förstöra min resa! Imorgon bär det av till Rimini, Italien. Det kommer bli så sinnessjukt skönt att få sola och bada, ÄNTLIGEN!
 
Vi höres nästa gång jag har internet, farväl bloggen! Avslutar med två bilder från Partybåten sista natten i Prag. Varning för en extremt ful och hysterisk Malin...
FotoFoto

Kommentarer
Postat av: Bananahammock

Hahahaha värsta psykopatblicken Malin!

2013-07-13 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0