Livet är bra

Jag älskar livet här i Rimini. Sol, bad, pasta, party, nya människor... Allt är bara asbra! Och imorgon åker vi vidare till Rom. Det ska bli nice det med. Nu har vi fått ta det lite lugnt, blivit bruna och så här. Det är dags för något nytt! Och Rom blir spännande, det känner jag på mig.
Det som varit lite extra nice här är ju att David och Philip var här samtidigt! Riktigt otippat men kul ändå. Så vi har umgåtts en del med dem. De har fått skydda oss från alla sliskiga italienare, och tro mig, det finns många! Jag har fått en hatt, ett halsband, komplimanger, kramar, en ros, kindpussar, försök till kyssar, visslingar... Jag vet inte allt! Det är lite smått obehagligt faktiskt, men vad ska man göra? Är man blond i Italien blir det lätt så...
Dags att packa och sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0