Bra helg

I fredags kom Oskar hit och kollade matchen Sverige-Irland och åt här. Han åkte hem vid typ halv 1.
I lördags åkte jag och kollade första perioden av Oskars match, sen hämtade pappa mig och vi åkte till Tullinge för att spela match, det gick åt helvete. Men föräldrarna till spelarna i Tullinge sa iallafall "den enda som var bra i DIF var målvakten" så jag får väl vara nöjd när de hade toppat sitt lag genom att ta in hela sitt damlag. Efteråt åkte jag hem, duscha, åt och sen gick jag på bio med oskar :) efter den promenerade vi hem till mig. Jag gick upp till mig och han åkte hem.
På söndagen vaknade jag 07.15 och åkte hemifrån 07.45 för att spela match mot Huddinge IK. Vi vann med 7-1 och säkrade därmed förstaplatsen i DJ div 2M. SÅ JÄVLA BRA JOBBAT BRUDAR! Sen åkte vi direkt till nästa match mot Lövet IBK och vann den med 7-5, vilket gjorde att vi vunnit över alla lag i Dam div 3S minst en gång. Sen käkade vi tillsammans på Palmyra kebab (typ?), det har ju typ världens största tallrikar... jag och mami delade på en och klarade knappt halva... Sen kollade vi en match i Dam div 2, så vi vet vad som väntar nästa år. Oskar kom till den matchen och kollade med oss, sen åkte han och jag hem till mig och åt, chilla och jag somnade...

Idag är jag hemma och är lite småsjuk, men det är inte så farligt. Tror att jag kan vara med på träningen ikväll och spela matchen med skollaget imorgon. Det var nog mest det att hela min kropp var alldeles slutkörd efter att ha spelat 3 matcher på en helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0