Det var en onsdag

Idag/igår, beroende på hur man ser det.
Var i skolan, flummade, kollade "sagan om ändringen" med Freya... Hehe lite allmänt kul sådär bara. Efteråt gick jag hem och somnade... Vaknade, åkte till Skanstull och käka subway med Anna (som innan varje onsdagsträning), sen tränade jag och när jag kom hem skypa jag ett tag med Daniel som är på någon tråkig resa till Schweiz med sin skola haha, stackaren.

Nu är tanken att jag ska sova, så godnatt gottfolket. Men först kommer några bilder! Lite allmänt från idag, på mig och Freya, märket jag fick efter ett skott på mitt halsband, en bild jag fick på Daniel och en bild på Anna i sin nya träningsoverall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0