Dumma blogg.se

Skrev fan en hel text till föregående inlägg men det verkar som att blogg.se enbart tyckte om mina bilder... Cp. Här kommer texten iallafall igen:

Jag har typ astråkigt, ligger och väntar på att anna ska sluta så jag kan få träffa henne!
Ikväll blir det hockey med min käraste make, Ida. Det blir jäkligt nice, speciellt om DIF vinner.

Igår efter skolan träffade jag frennis och tog en promenad med honom för att prata om allt och inget, det var mysigt! Jag är så glad över att jag har honom, allt känns så mycket klarare och bättre efter att jag pratat med honom.
Senare på kvällen rensade jag undan alla kläder från mitt rum, haha det händer inte särskilt ofta! Men det se kul att hitta alla kläder som gömt sig senaste tiden, lol.

Eftersom jag tycker att blogginlägg utan bilder ser så tråkiga och fula ut måste jag ha med en nu också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0