Igår var en bra dag

Hade musik och skrev en egen liten sång med Ida och Freya. Sen matte och jag fattade nästan vad vi höll på med. Efter det åt jag med Freya och sen träffade jag Adde, Eddie, Patricia och Vendela vid tbanan och så åkte vi till Kärrtorp där vi träffade Victor, Oscar, Sebbe och Erik. Sen spelade vi match mot Kärrtorps gymnasium och vann med 7-6. Riktigt fint haha! Efter det träffade jag mami vid Stadion så gick vi och hämtade ut biljetter till alla hemmamatcher som är kvar på stadion. Känns bra att ha dem! Åkte hem och åt och duschade för att sen åka till Oskar och se matchen Slovakien-Sverige. Såg första halvleken sen somnade jag typ... Och sen sov jag där. Nu är jag påväg hem för att hämta saker och byta kläder innan jag åker till skolan.

Och jag får inte glömma att säga grattis till min fina vovve som fyllde 10 år igår! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA HUND!!!!!!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0