Mikket bra helg, ja.

Utgången i fredag blev lyckad! Träffade Ida i tcen, åkte till Zinken och mötte upp Benjamin, Tom och Justina där. Vi förade på Charlies, sedan drog vi vidare till Tivoli där Tom dj'ade lite (så jävla bra) och vi träffade även David och Philip där. Sedan drog vi vidare mot Ace, blev en snabbis på donken på vägen. Jag, Ida och Justina stannade inte särskilt länge där utan skulle dra vidare till Victoria, fast när vi kom dit gällde inte listan längre eftersom klockan var 02.15 så vi gick till donken och åt istället. Senare kom även Tom och Benjamin dit, fett kuel.
När jag skulle hem fick jag åka gratis taxi för att jag tydligen var förföljd av 3 killar och taxichauffören ville inte att något skulle hända mig så han körde hem mig de sista kvarteren, hyggligt kan man ju tycka... Kom hem runt 4 iallafall.
Var mer eller mindre död hela lördagen, låg i badkaret ca 2 timmar och bara softade järnet! På kvällen träffade jag Justina i tcen och åkte till Slussen för att träffa hennes pojkvän och hans kompisar. Sen drog vi till MEST bar och kök och softade lite.
Sedan sov jag hos en hemlig kille, spännande va? Lol. Varit med honom hela dagen idag iallafall och det var kuuuuuul :) har pluggat största delen av kvällen, eller försökt kan man väl säga... Nu är det meningen att jag ska läsa en bok och det är ju superkul förstås!

Bjuder på lite bilder från helgen innan jag signar ut! Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0