Varför snöar det?

Dumma jäkla väder, du har missuppfattat ALLT! Det ska bli vår nu och inte någon ny istid. Fy! Gå hem, gör om och gör rätt!

Skolan idag gick snabbt men jag är så sjukt skoltrött att jag helst ville dö. Träningen var något roligare. En del styrketräning till att börja med med fokus på bål och armar, sen förflyttningsövning och tvåmål. Dessvärre lyckades jag självklart typ sträcka mig i knävecket någon gång under träningen och när jag berättade det för mina tränare blev de superoroliga och sa åt mig att gå av planen för att träningen var över för min del. Så nu har jag lindat knät och måste sova med det, samt eventuellt ha på det imorgon...
En positiv sak är iallafall att vi äntligen fått våra nya träningsställ! De var riktigt snygga faktiskt!

Godnatt gottfolk. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att du läser kommentarena! Snälla lägg upp lite mer strandbilder från varma resor för dina trogna följare!

2013-03-19 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0