Latin in my heart forever.

Sitter just nu och pluggar latin, lite såhär i sista minuten. Jag har blivit riktigt sämst på att plugga. Förr hade jag MVG eller åtminstone VG på allt jag gjorde. Nu handlar det om G och blanka prov. Det känns fan inge bra men jag orkar inte anstränga mig längre... Jag vet att det är dumt av mig, och jag ska verkligen försöka bättra mig! Men jag tror att min hjärna redan tagit sommarlov...

Imorgonbitti har jag iallafall latinprov och jag började plugga runt 01.30 efter en timmes powernap. Vi får väl se om jag dygnar eller inte... Tror inte att det vore särskilt smart av mig, men å andra sidan är jag inte smart längre. Men ska försöka några små timmar iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0