Något måste vara seriöst fel på mig.

Jag tänkte tillbringa kvällen med att plugga. Det började bra, tills jag runt tolv beslutade mig för att ta en powernap på ca 30 min. En och en halvtimme senare vaknar jag till och borde gått upp. Men nej, istället tog jag fram mobilen och kikade runt lite, spelade spel, Facebook, instagram, internet... Det vanliga. Sen var klockan plötsligt tre. Och jag är pigg. Så jag får väl ta mig i kragen och plugga lite nu. Prioriterar spanskan trots att jag redan kan det mesta, bara för att det är roligt, och har inte ens börjat plugga svenska som är mycket jobbigare och mycket mer att lära in. Bra Malin. Ibland verkar du så himla smart! Åh, tack jag. Som tur är verkar min första lektion vara inställd så jag kan nog lägga mig vid fem igen och sova ett par timmar innan det är dags för måndag, skola, två prov och träning. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0