Plugg, plugg, plugg och en träning

Då sitter jag här igen och pluggar, lovely! Idag står psykologi på schemat och jag har aldrig haft så här kul någonsin tidigare i mitt liv!

Något positivt med denna kväll är ändå att jag äntligen fick träna igen. Det gjorde lite ont i benet (sträckte det i Spanien och spelade två matcher med det...), men det är nog lugnt. Vi hann med en liten prisutdelning också. De flesta fick medalj för vinsten i DJ2M och sen kom jag etta i "träningsligan" med 91% träningsnärvaro under hela året. 74 av 81 träningar, så jag är helt klart nöjd! Och det var massa nya människor på träningen, så det var asnice! Speciellt med tanke på att nästan hela spaniengänget var där.

Har gjort en liten planering av mina kommande veckor också... Just nu känns det ändå helt okej. Det var inte så farligt som jag trodde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0