spanien - tidernas bästa resa

Resan till Spanien kan nog vara bland de bästa i hela mitt liv. Den innehöll allt det jag gillar mest. Innebandy, vänner, skratt, sol, bad, sköna människor, sena kvällar... helt enkelt klockrent! Helt oförglömligt faktiskt, och jag orkar inte skriva allt vi gjorde och sådär, men jag kan säga att vi tog silver i cupen (vann över både spanska och holländska landslaget), festade, myste, skrattade, åt, solade, kollade killarnas matcher, åkte till Marbella, gick på "festival", chillade, jag sträckte baksida lår, hade en egen mösspåtagning... aa, jag vet inte vad jag ska säga... det var underbart helt enkelt!
Lägger upp några bilder istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0