3 oktober 2013

Hejhej, hallå bloggen!
Kaaaanske inte varit världsbäst på att blogga men ni vet hur det är. Jag är lat. På senaste tiden är det inte mycket som hänt iallafall... Jobbar, tränar och är med Simon. De enda "stora" sakerna som hänt är att min kärlek fyllde år i måndags. Hela 21 år blev han, gamla gubben. Snart dags att gå i pension tror jag... Då tog jag iallafall ledigt från jobbet och var med honom hela dagen och bara myyyyyste. Och förra torsdagen var jag och Simon på derbyt mellan DIF och aik, som slutade 2-2. Det var riktigt kul fast synd att DIF inte vann... Och sen var det ganska kallt också...

Just nu har jag dessvärre rätt tråkigt. Är på el jobbo och har läst ut min bok. What to do now? Dö? Avlida långsamt? Sakta pulvriseras till damm? Aa något åt det hållet iallafall. Vi hörs någongång om jag överlever, tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0