Hallojjjjjjjj

Vet att jag är lite sisådär på att blogga... Menmen. Jobbar nu igen. Hatar tisdagar... Det är veckans värsta dag UTAN tvekan.
Ikväll är det fotboll, VM-kval Sverige-Kazakstan och jag sover kanske hos Simon.
En cool sak jag insåg igår var att jag och Simon blev tillsammans EXAKT 100 dagar efter att vi träffades första gången! Crazyyyy! Men ascoolt.

Ser fram emot helgen. Ska få SOVA UT för första gången på jag vet inte hur länge. Och en jäkla massa kräftor står på schemat haha... På fredagkväll kommer Anna Willman med familj till oss på kräftskiva. På lördagkväll ska jag på kräftskiva hos Per med Simons kompisar så det blir ju spännande!

Har typ inget mer att skriva så... Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0