Bra och dåligt

Vi kan ju ta och börja med det som är bra. VI ÄR KLARA FÖR DAM DIV 2!!!!! Wohoooooo! Hehe. Och imorgon ska jag få hänga med fina laget och kolla SM-finaler. Det blir näjz! Och att jag typ har påsklov hehehe.
Det dåliga är väl hur jag mår fysiskt. Har varit småsjuk hela veckan. Men natten till igår blev det värre. Jag kunde inte sova, hade ont i magen och var helt konstig. Var klarvaken men ändå astrött. När jag kollade klockan stod den på 05.35 och jag somnade nog inte förrän efter 06 och hade nog varit vaken sen 05, så det SÖG. Var helt slut när jag kom hem efter jobbet och sen sov jag och tog Ipren och tränade ändå.
Natten till idag var i princip exakt likadan, låg vaken ett tag innan jag kollade klockan som visade på 05.35 och somnade inte om förrän efter 06. Vaknade med feber men tog Ipren och jobbade ändå. Sov inte när jag kom hem i hopp om att kunna sova ordentligt inatt. Ska nog ta några Alvedon och sova nu. Det konstigaste är att min feber försvann i och med iprenen men istället har jag ont i magen hela tiden, speciellt när jag äter. Vad är det för fel på mig!?!?!?!?
Jaja, godnatt gottfolk!
Världens finaste lag.
Min fina hund som tar hand om mig när jag mår dåligt, vad skulle jag göra utan henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0