Hatar.

Om det är något jag absolut avskyr är det att behöva gå upp tidigt. Innan 9. Vissa människor behöver mat för att vara lugna och glada, medan andra behöver sömn. Jag tillhör den sistnämnda kategorin. Om jag inte får min sömn blir jag helt cp. Jag kan få aggressionsutbrott, halvt somna vart som helst, bli riktigt bitter och bara allmänt vara skitsur på allt och alla. 
Och som jag jobbar nu är varannan vecka tidig (ca 7-14) och varannan vecka sen (ca 11-18). Nu är det tidig vecka och jag känner mig helt konstig. Jag är så jäävla trött. Mitt liv är en ond cirkel för närvarande, jag har sena träningar som slutar 22, kommer i säg först vid 12, vaknar typ 7, kommer hem typ 14 och somnar för att jag är så trött, tränar, somnar sent för att jag blivit piggare än jag borde av sovstunden mitt på dagen... Men utan den tuppluren skulle jag inte orka träna vilket jag blir deppig om jag inte gör. Så jag kan helt enkelt säga att jag HATAR tidiga veckor.
Tack och hej från en trött Malin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0