Hej världen

Söndag igen... Kul... Kan man inte bara få några dagar extra per helg? Määäh.
Helgen har varit lite som en berg- och dalbana. Sov hos Simon i fredags, var astaggad på match men fick inte spela så jag blev skitförbannad istället plus att vi förlorade med 7-0, vilket innebar att slutspelet var över för vår del. Mitt sista år som junior. Usch...
Men kvällen blev desto bättre. Frennis firade sin 20-årsdag och det blev faktiskt riktigt lyckat. Jag söp bort min aggression och träffade massa människor jag inte träffat på typ 4 år. Som tur var så hade jag Emmy från mitt lag där som också var missnöjd med matchen så vi kunde sura tillsammans hehe. Kom väl hem strax innan 3 med världens jävla hicka, halvt väckte mamma pga den... Men som tur var försvann den efter ett tag. Vaknade vid 11.30 idag och tänker ligga still största delen av tiden. Djurgården spelar mot Halmstad så det ska jag minsann titta på!
Orkar inte skriva mer nu. Åt en megafrulle, så nu är jag sjukt mätt och seg. På återseende stalkers!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0