Im back, bitchezzz

Känner att det kanske är dags att starta upp den här lilla bloggisen igen. Men bara för att klargöra en sak: jag skriver den här bloggen för min egen skull, inte för att andra ska läsa den. Den är till för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa om saker jag gjort för att minnas. Så, bra! Då var det klart.
Jag har hittat på massa saker senaste tiden. Men har bara bilder från en del små saker som besöket hos farmor och Idas födelsedagsfirande i lördags.









Hos farmor handlar livet mest om djur. Vilket är helt okej för mig! Jag älskar djur. Men den här gången övningskörde jag för första gången och åkte lite fyrhjuling. Att övningsköra var typ lättare än jag trodde att det skulle vara mm samtidigt lite läskigt... Haha äsch, nä men det kommer nog gå bra i framtiden.















Ida fyllde år i söndags men vi firade i lördags. Vi började med middag och drinkar hemma hos mig och sen drog vi till Solidaritet där Tove drog vid halv 2, Justina strax efter och jag och Ida drog typ 4. Då gick vi till Donken, träffade några killar som bjöd på mat sen blev Ida hämtad av sin papi och jag tog taxi hem. En väldigt lyckad kväll måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Ida

GUUUUD VAD JAG HATAR DIN BLOGG DEN ÄR SÅ JÄÄVLA DÅLIG OCH DU ÄR FUL SOM STRYK /Din kära make

Svar: Tack miffo.
maaui

2014-07-04 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0