Hejdå

Då var det dags att bege sig hemåt igen. Det har varit en riktigt bra weekend, det känns som att jag varit borta 2 veckor eller något... Renturen igår kväll var mysig trots att vår ren hade lite damp, han var söt ändå! Efter den lilla svängen åkte vi runt och försökte hitta norrsken. Men vi misslyckades så vi åkte tillbaka till vår kära glasigloo och tittade på stjärnorna. När mamma precis nästan somnat och jag var på väg att somna jag med såg vi norrskenet! Det var hur fint som helst men omöjligt att fota och över på 3 minuter. Men det var tre magiska minuter. Så grönt och så fint, som en grön orm som slingrade sig över himlen. Men nu är det dags för verkligheten igen och den rivstartar med en innebandymatch direkt när jag kommer hem. Ska åka direkt dit från Arlanda, synd bara att jag ska vara reserv. Men det gör inte så mycket!
Ska äta upp min caesarsallad nu och sen flyga hem till Stockholm. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0